Szukaj

Kategorie


Newsletter

Bądź zawsze dobrze poinformowany o ważnych zmianach, nowych produktach lub usługach oraz specjalnych ofertach w naszym sklepie. Zapisz się na darmowy biuletyn już teraz.

Adres email wydaje się błędny. Subskrypcja na adres {0} została anulowana.

Dane firmy

Przedsiębiorstwo OLINEX Lesław Zachariasz

Przedsiębiorstwo OLINEX Lesław Zachariasz

Adres

ul. Bora Komorowskiego 36a

80-377 Gdańsk

E-mail
Telefon

tel. kom.: 500035813

tel.: 587620070

Konto bankowe

Numer rachunku: PL 37 1440 1185 0000 0000 0019 7564

Dane firmy

NIP: 8131993514

Regon: 191214862

CEDG: 66919

Reklamacje

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

2. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład
- pisemnie na adres: ul. gen. Bora-Komorowskiego 36a, 80-377 Gdańsk
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: olinex@olinex.pl

3. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

5. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. gen. Bora-Komorowskiego 36a, 80-377 Gdańsk.

6. W przypadku gdy reklamacja zostanie nieuwzględniona klient ma mozliwość:

1. wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich lub zgodzić się na udział w takim postępowaniu albo:
2.odmowy wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

Nasze Usługi

Top 2: Promocja

564,00 zł
Tusze HP 950XL / 951XL CMYK C2P43AE
126,00 zł -45% 69,00 zł
Zamiennik bębna do Lexmark X203 / X204 - 0X203H22G
Sprawdź stan połączenia z internetem